O NÁS

MILUJEME JÍDLO A DOBRÉ PITÍ. VÍME, ŽE KAŽDÝ PODNIK MÁ SVÉ ZÁKAZNÍKY A VĚŘÍME, ŽE MÁ ŠANCI NA ÚSPĚCH. POMŮŽEME VÁM, ABY KAŽDÁ MINUTA NA CESTĚ ZA VAŠÍM CÍLEM DÁVALA SMYSL .

Jsme tým odborníků z oblasti gastronomie a marketingu, kteří zjistili, že klíč k úspěchu restaurace, kavárny nebo bistra tkví v synergii obou oborů. Využíváme svých četných zkušeností z obou oblastí, abychom našli kritické body ve fungování gastronomických podniků, pomohli je majitelům odhalit a dostat pod kontrolu.

MICHAL VONDRLÍK

Gastro & business partner

Mým hlavním cílem je předat majitelům a provozním restaurací co nejvíce zkušeností, které jsem nasbíral jako absolvent a ambasador International culinary academy Gastronomicom ve Francii, při získání certifikace F&B Management na Cornell University (TOP10 Ivy League univerzita v USA), při stážích a pracích v michelinských a high-end provozech v ČR, Norsku, USA a Francii, v rámci exekutivních, manažerských a poradenských aktivit pro gastronomické provozy, start-up catering v Praze i jako poradce, školitel pro pražskou firmu Storyous a team leader i interní konzultant pro Storyous Espaňa v Madridu. Uvědomil jsem si, že v dnešní době je hlavní motivací honba za penězi. Ano, peníze jsou důležité, ale často o ně majitelé přicházejí z toho důvodu, že je nemají pod kontrolou. Je až překvapivě snadné spadnout do provozní slepoty, cítit se, že je člověk na vše sám a nebýt schopen udělat jediné smysluplné rozhodnutí. Je to frustrující a chápu Vás, byl jsem "tam" také. Z tohoto důvodu mi jde primárně o to, aby majitelé získali zdravé sebevědomí, poctivé know-how, vedli své podniky svědomitě a naplnili své vize. Peníze přijdou jako zasloužená odměna.

°

Jan ŠimkU

Marketingový partner & coach

Po maturitě jsem stál na rozcestí, jestli se stát slovutným japanologem, nebo kreativním marketérem. Osud tomu chtěl, abych si doma v kimonu občas udělal suši, ale u pracovního stolu bojoval za to, aby se o mně svěřené značce vědělo a pomohl jsem jí vydělat víc peněz.
Po vystudování marketingu a reklamy na vysoké škole jsem si prošel trnitou cestu od call centra Vodafonu, kde jsem prodával tarify a pečoval o zákazníky, přes agenturní práci pro různorodé klienty v O2 Media, až po komplexní vedení značky Mary Kay v digitálním prostoru. 
S Michalem, jsme se spojili na několika gastronomických projektech, kde jsme si potvrdili, že zákony marketingu platí i v této oblasti. Zákazníci jsou zhýčkaní přemírou nabídky a podniky je nenalákají jen dobrým jídlem a nápoji. Obzvláště v dnešní rychlé digitální době, kdy se o návštěvě podniku hosté nejprve poradí s internetem, je musíte přesvědčit, že právě váš podnik je ta nejlepší volba. 
Mým cílem je pomoci vám zorientovat se v hlavách hladových zákazníků a pomoci nasměrovat jejich kroky právě k vám. 

  • LinkedIn
  • White Facebook Icon